Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας – Κατάταξη στη Google
Η Google είναι μια πολύ έξυπνη εταιρία. Η πολυπλοκότητα των αλγορίθμων που γράφουν είναι απίστευτη, ας έχουμε κατα νου ότι υπάρχουν σήμερα αυτοκίνητα που κινούνται μόνα τους γύρω από τη Silicon Valley, τα οποία τροφοδοτούνται από τους αλγόριθμους της Google.
Εάν έχετε ψάξει πολύ γύρω από την βελτιστοποίηση ιστοσελίδων (SEO), συχνά θα σκοντάφτατε σε ανεπιθύμητους τρόπους για να προσπαθήσετε να επιταχύνετε αυτή τη διαδικασία. Αυτοματοποιημένα λογισμικά όπως RankerX, GSA SER και Scraperbox, οδηγίες για να δημιουργήσετε spam ή spin content, linkwheels, ΡΒΝs, hacking domains, κ.λ.π.
Μερικά από αυτά λειτουργούν για πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αλλά η Google είναι έξυπνη και γίνεται εξυπνότερη. Κάθε μέρα γίνεται δυσκολότερο να νικήσεις τη Google και η Google καταφέρνει πολύ γρήγορα να κλείνει τις spammy ιστοσελίδες. Οι περισσότερες δεν διαρκούν πάνω από μια βδομάδα πριν από ότιδήποτετε έχετε κάνει εξαφανίζεται και το έργο εξατμίζεται.
Αντί να βασίζεσται σε επικίνδυνες τεχνικές, εμείς σας προτείνουμε πως θα πρέπει να επικεντρωνόσαστε στην αύξηση των ιδίων κεφαλαίων στο διαδίκτυο. Έτσι εάν δείτε κάποιους υψηλόμισθους συμβούλους του SEO να σας λένε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό και δημιουργία περιεχομένου ή για τη δημιουργία backlinks ή όταν βλέπετε κάποιες τεχνικές black hat να χτυπάνε το σύστημα, απλά να ξέρετε ότι δεν αξίζει τον κόπο. Εμείς πρόκειται να χτίσουμε εξουσία και να γίνεται η κυκλοφορία γρήγορα αλλά πρόκειται να το κάνουμε με ένα τρόπο που δεν θα εξαφανίζεται ή θα ακρωτηριάζει την ιστοσελίδα σας στο μέλλον.
On-Page SEO
Το πρώτο βήμα για να είναι η ιστοσελίδα σας έτοιμη για την κατάταξη είναι να καθιστά σαφές στη Google τι είναι η ιστοσελίδα σας. Για τώρα θα επικεντρωθούμε στην αρχική σελίδα στην κατάταξη για μια λέξη-κλειδί που δεν είναι μάρκα ή όνομα εταιρίας. Μόλις το κάνουμε αυτό και πάρει κατάταξη τότε μπορούμε να επεκταθούμε σε άλλες λέξεις-κλειδιά και να αρχίσει να κυριαρχεί στο τοπίο αναζήτησης.
Έρευνα λέξη-κλειδί
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να καταλάβουμε τι είναι η λέξη κλειδί. Ανάλογα με το πόσο δημοφιλές είναι η ιστοσελίδα σας και πόσο καιρό είναι ήδη γύρω το επίπεδο της κυκλοφορίας και η δυσκολία που θα αντιμετωπίσετε από αυτή την προσπάθεια μπορεί να ποικίλει.
Τώρα που έχετε επιλέξει τη λέξη-κλειδί θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η Google ξέρει περίπου τι είναι η ιστοσελίδα σας. Αυτό είναι τόσο απλό όσο φροντίζοντας οι σωστές λέξεις-κλειδιά είναι στις σωστές θέσεις. Το μεγαλύτερο μέρος αυτού έχει να κάνει με ετικέτες html, τα οποία συνθέτουν τη δομή μιας ιστοσελίδας. Αν δεν γνωρίζετε HTML ή δεν κατανοείτε πως λειτουργεί τότε περάστε αυτή τη λίστα σε ένα προγραμματιστή και θα πρέπει να είναι σε θέση να σας βοηθήσει.
Εδώ είναι μια απλή λίστα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να δείτε εάν το περιεχόμενο σας έχει βελτιστοποιηθεί.
Λίστα ελέγχου on-page SEO
- Η λέξη-κλειδί σας είναι στο <title> tag, ιδανικά στο μπροστινό μέρος (ή κοντά στο μπροστινό μέρος) της ετικέτας.
- Η λέξη-κλειδί σας είναι κοντά στην αρχή των <title> tag (ιδανικά στις πρώτες λέξεις)
- Ο τίτλος της ετικέτας περιέχει λιγότερο από το ορατο όριο των 65 χαρακτήρων (προαιρετικό αλλά συνιστάται).
- Η λέξη-κλειδί σας είναι στην πρώτη <h1> tag (και η σελίδα σας έχει ένα <h1> tag).
- Αν η σελίδα σας περιέχει πρόσθετες ετικέτες κεφαλίδας (<h2>, <h3>, κλπ) λέξη-κλειδι ή συνώνυμα είναι περισσότερα από αυτα
- Όλες οι εικόνες στη σελίδα να έχει ετικέτα <Alt> που περιέχει την επιλεγμένη λέξη-κλειδί.
- Η λέξη-κλειδί σας είναι στην μετά περιγραφή (και υπάρχει μια περιγραφή meta)
Υπάρχουν τουλάχιστον 300 λέξεις στο περιεχόμενο της σελίδας. - Η λέξη κλειδί σας να εμφανίζεται στη διεύθυνση URL (αν όχι στην αρχική)
- Η λέξη-κλειδί σας να εμφανίζεται στην πρώτη παράγραφο του αντιγράφου
- Η λέξη-κλειδί σας (ή συνώνυμες- η Google τις αναγνωρίζει) χρησιμοποιούνται άλλες φορές σε όλη τη σελίδα.
- Η πυκνότητα της λέξης-κλειδί να είναι μεταξύ 0,5% και 2,5%
- Η σελίδα περιέχει dofollow συνδέσεις με άλλες σελίδες (αυτό σημαίνει ότι απλά δεν χρησιμοποιείται nofollow συνδέσεις σε άλλη σελίδα)
- Η σελίδα είναι πρωτότυπο περιεχόμενο το οποίο δεν υπάρχει σε άλλη σελίδα στην ιστοσελίδα σας.
Εάν έχετε όλα αυτά στη θέση τους θα πρέπει να είναι αρκετά καλά τοποθετημένα από την σκοπιά τη σελίδας. Πιθανόν για την επιλεγμένη λέξη-κλειδί να είναι η καλύτερη βελτιστοποιημένη σελίδα, αν είστε σε ένα πολύ ανταγωνιστικό χώρο.
Το μόνο που έχει απομείνει τώρα είναι off-σελίδα βελτιστοποίησης.