Συμβουλές copywriting για ένα επιτυχημένο eshop
Η δημιουργία πρωτογενούς περιεχομένου στο SEO, βοηθάει τις κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα αλλά δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο σε αυτό. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε πως ο σκοπός δημιουργίας άρθρων στο blog πρέπει να συνάδει με την ενημέρωση και την εκπαίδευση του κοινού, στην μετάδοση της πληροφορίας. Αυτό που απασχολεί τον μέσο καταναλωτή και τον βοηθά να κάνει έξυπνες αποφάσεις αγοράς. Συνεπώς, εφόσον ήδη γράφετε κείμενα για τον εμπλουτισμό του eshop σας, λάβετε υπόψιν σας τις παρακάτω συμβουλές:
Ανάλυση Ανταγωνισμού
Τι είδους περιεχόμενο αναρτούν στο eshop τους οι ανταγωνιστές σας; Ποιές από τις αναρτήσεις τους στα κοινωνικά δίκτυα; Συμπεριλαμβάνουν επιστημονικές επισημάνεις; Παραθέτουν στατιστικά; Δημιουργούν γραφικά ή βίντεο για πιο αποδοτική προβολή; Διατηρούν χαρακτήρα ενημερωτικό ή καθαρά προωθητικό; Προτού προχωρήσουμε στην ανάλυση του ανταγωνισμού, πρέπει να είμαστε σε θέσει να απαντήσουμε σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις.
Στο παραπάνω παράδειγμα, μπορείτε να δείτε ότι τις τελευταίες αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα ή ιστοσελίδες σχετικά με την αναζήτηση για τα “Big Data” την διαδικασία διαχείρισης και ανάλυσης δεδομένων. Έτσι, ο ιδιοκτήτης ενός eshop μπορείς να εξετάσει τι υπάρχει διαθέσιμο στο διαδίκτυο με σκοπό να αναδιαμορφώσει την στρατηγική προώθησης.
Δημιουργία πρωτότυπων φωτογραφιών
Δημιουργήστε εντυπωσιακά γραφικά ή φωτογραφίες. Η προσέγγιση της απεικόνισης των προϊόντων ή των υπηρεσιών βοηθούν άμεσα στο να προσελκύσουν τους επισκέπτες μιας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο χρειάζεστε πρωτότυπες και υψηλής ποιότητας φωτογραφίες στις δημοσιεύσεις σας στο blog για να προσελκύσετε τους αναγνώστες σας. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε έναν επαγγελματία ή απλώς να χρησιμοποιήσετε ένα από τα δωρεάν εργαλεία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε πρωτότυπα γραφικά. Ίσως από τις πιο σημαντικές Συμβουλές copywriting για μια επιτυχημένη κατασκευή eshop.
Canva
Το Canva είναι ένα εύκολο στη χρήση εργαλείο που σας βοηθά να δημιουργήσετε πρωτότυπα γραφικά και εικόνες για αναρτήσεις σε blog ή στα κοινωνικά δίκτυα. Υπάρχει μεγάλος αριθμός προ-σχεδιασμένων προτύπων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και μπορείτε εύκολα να επεξεργαστείτε για τις αναρτήσεις σας. Αλλά μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα νέο σχεδιασμό από την αρχή, χρησιμοποιώντας έναν μεγάλο αριθμό διαθέσιμων φωτογραφιών, εικονιδίων και γραμματοσειρών.
PicMonkey
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το PicMonkey για να επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες σας και να τις μετατρέψετε σε εντυπωσιακές εικόνες για τα άρθρα στο blog. Το PicMonkey σάς επιτρέπει να ανεβάσετε τη φωτογραφία που θέλετε να επεξεργαστείτε και στη συνέχεια να χρησιμοποιήσετε βασικές λειτουργίες επεξεργασίας όπως περικοπή, προσαρμογή, διόρθωση χρώματος κ.λπ. Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε ένα κείμενο στην εικόνα και να επιλέξετε από ένα ευρύ φάσμα γραμματοσειρών για να ολοκληρώσετε την εικόνα.
Χρησιμοποιήστε πολλές εικόνες
Η προσθήκη πολλών εικόνων στις αναρτήσεις του blog μπορεί να υποβοηθήσει στην κατανόηση από το κοινό σας. Ο στόχος σας σε αυτό είναι και να τους ενθαρρύνει να κοινοποιήσουν την ανάρτηση στα social media. Tο BuzzSumo διενήργησε μελέτη σε περισσότερα από ένα εκατομμύριο άρθρα το 2015. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως τα άρθρα που είχαν μια εικόνα κάθε 75-100 λέξεις κοινοποιήθηκαν δύο φορές περισσότερο από τα άρθρα με λιγότερες εικόνες.
Αυτό σημαίνει ότι εάν θέλετε να δημιουργήσετε πιο διαδραστικό περιεχόμενο για το ιστολόγιό σας ηλεκτρονικού εμπορίου, θα πρέπει να προσθέσετε όσο το δυνατόν περισσότερες σχετικές εικόνες σε κάθε άρθρο. Εάν γράφετε ένα άρθρο σε μια λίστα προϊόντων για κάποιο σκοπό, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει εικόνες υψηλής ποιότητας για όλα τα προϊόντα της λίστας. Και αν δημοσιεύετε οδηγούς ή σεμινάρια, βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει φωτογραφίες, εικόνες για να απεικονίσετε τα εκάστοτε βήματα.
Γράψτε μας για τις δικές σας Συμβουλές copywriting για ένα επιτυχημένο eshop!