Συμβουλές SEO για την ιστοσελίδα σας
Η απόκτηση περισσότερης οργανικής επισκεψιμότητας για το e-shop σας, μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στις πωλήσεις.
Η αύξηση των πωλήσεων χωρίς το ρίσκο του κόστους των διαφημίσεων, μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος να χτίσετε ένα μακροχρόνια επικερδές e-shop.
Ενώ όλα αυτά ακούγονται καταπληκτικά, είναι πιο δύσκολο από όσο ακούγεται.
Πρέπει να γίνει άμεσα αντιληπτό πως για να επιτύχουμε πωλήσεις πρέπει να εφαρμόσουμε μία ισχυρή καμπάνια SEO.
Παρακάτω θα βρείτε κάποιες πολύ χρήσιμες συμβουλές search engine optimization για την ιστοσελίδα σας για να εκτοξεύσετε τις πωλήσεις και την οργανική σας επισκεψιμότητα, βασιζόμενοι στην δομή της ιστοσελίδας.
Δομή Ιστοσελίδας
Η ορθά δομημένη ιστοσελίδας σας αποτελεί θεμέλιο για μία επιτυχημένη καμπάνια SEO. Μία μη επαρκώς δομημένη ιστοσελίδα ενδέχεται να συγχήσει τον χρήστη, με αποτέλεσμα να αποχωρήσει από την ιστοσελίδα σας. Η Google καταγράφει τον χρόνο παραμονής στην ιστοσελίδα (bounce rate) και αντίστοιχα κατατάσσει τις ιστοσελίδες στην μηχανή αναζήτησης. Λίστα με συμβουλές SEO για την ιστοσελίδα σας:
- Το e-shop χρειάζεται πιστοποιητικό SSL, η ιστοσελίδες πρέπει να είναι https://www.όνομα-επιχείρησης.gr. Η παρουσία πιστοποιητικού ενισχύει την εμπιστοσύνη και βοηθάει το search engine optimization.
- Η ταχύτητα της ιστοσελίδας αποτελεί ίσως τον πιο σημαντικό παράγοντα, για μία επιτυχημένη καμπάνια SEO. Είναι σχεδόν σίγουρο πως όταν μία σελίδα φορτώνει αργά, αυξάνεται ο μέσος όρος αποχώρησης. Κάτι που η Google προσμετρά αρνητικά.
- Παρουσίαση της ιστοσελίδας σε όλες τις μικρές οθόνες. Είναι γεγονός πως υπάρχουν ακόμα ιστοσελίδες, οι οποίες δεν είναι σχεδιασμένες για μικρότερες οθόνες. Αυτός ο αρνητικός παράγοντας, όχι μόνο μειώνει την πιθανότητα για μικρότερη κατάταξη αλλά και την δυσαρέσκεια των επισκεπτών της από κινητά.
- Δημιουργία μόνιμων και ποιοτικών backlinks, πριν την έναρξη της σεζόν.
- Συγγραφή ποιοτικών περιγραφών προϊόντων, κατηγοριών για την αύξηση της αναλογίας κλικ προς αριθμό εμφανίσεων (CTR). Ίσως η συγκεκριμένη συμβουλή να μην αυξήσει άμεσα τις πωλήσεις, αλλά ή αύξηση του CTR θα βοηθήσει αισθητά.
- Συμπλήρωση του πεδίου “Εναλλακτικό Κείμενο” ή “Alt Tag” για όλες τις εικόνες.
- Χρησιμοποιούμε ορθά δομημένες διαδρομές “που βρίσκομαι” στο e-shop, για να βοηθούμε τους επισκέπτες αλλά και την Google, για την σωστή ανάλυση της δομής του ιστότοπου.
- Αν έχετε σελίδες προϊόντων που δεν είναι πλέον διαθέσιμα, ανακατευθύνετε σε νέες σελίδες με την μέθοδο 301 ανακατεύθυνση. Έτσι όλη η αξία της σελίδας θα μεταφερθεί στην νέα σελίδα.