Οδηγός για το πώς να σχεδιάσετε μια ιστοσελίδα ή ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop)

Οι ιστότοποι δεν είναι απλά μια τάση που πρέπει να ακολουθήσετε, επειδή όλοι έχουν. Πρόκειται για την πρώτη αλληλεξάρτηση μεταξύ πωλητών και πελατών, την οπτική απεικόνιση της ιστορίας μιας επιχείρησης και η βασική πηγή πληροφοριών.   Κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μία επιτυχημένη πορεία χρειάζεται έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο (e-shop) για να βοηθήσει τις…

7 Λόγοι για τους οποίους το WooCommerce είναι ιδανικό για το ξεκίνημα ηλεκτρονικού εμπορίου

7 Λόγοι για τους οποίους το WooCommerce είναι ιδανικό για το ξεκίνημα ηλεκτρονικού εμπορίου

7 Λόγοι για τους οποίους το WooCommerce είναι ιδανικό για το ξεκίνημα ηλεκτρονικού εμπορίου Βασικά, το WooCommerce από την WooThemes είναι μια ακόμα δωρεάν προσθήκη του WordPress. Παρόλα αυτά, θα πιεζόσασταν πολύ για να βρείτε μια παρόμοια προσθήκη η οποία να έχει τις ίδιες δυνατότητες. Κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στο τέλος Σεπτέμβριου του 2011, και το…

Κατασκευή Ιστοσελίδων Ξενοδοχείων

Κατασκευή Ιστοσελίδων Ξενοδοχείων

Κατασκευή Ιστοσελίδων Ξενοδοχείων   6 Καλύτερα θέματα για ξενοδοχεία, διαμερίσματα, δωμάτια, εξοχικές κατοικίες και ταξιδιωτικές κρατήσεις του WordPress 2017 Τη σημερινή εποχή, οι έντυπες διαφημίσεις δεν είναι αρκετές για να προωθήσεις στο ξενοδοχείο σου σε υποψήφιους πελάτες ή επισκέπτες. Θυμήσου ότι οι περισσότεροι άνθρωποι αυτή την εποχή ψάχνουν για νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς και διαμονή σε ξενοδοχεία…

Βίντεο Μάρκετινγκ Τάσεις που πρέπει να γνωρίζετε!

Βίντεο Μάρκετινγκ Τάσεις για το 2017

Βίντεο Μάρκετινγκ Τάσεις για το 2017 Το 2017 οι τάσεις δείχνουν ότι θα είναι μια φανταστική χρονιά για τα βίντεο μάρκετινγκ. Το Facebook διοχετεύει εκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη των καναλιών βίντεο. Το Snapchat συγκεντρώνει δισεκατομμύρια δολάρια, για να αντιμετωπίσει κατά ένα μέρος, το Instagram και το Facebook και τέλος το VR γίνεται όλο και πιο…

Πλήρης οδηγός για βελτιστοποίηση eshop

Πλήρης οδηγός για βελτιστοποίηση eshop

Προτάσεις για βελτιστοποίηση του eshop Προτάσεις για βελτιστοποίηση του eshop. 17 πρακτικές για την βελτίωση του SEO που θα μπορούσαν να διπλασιάσουν τις πωλήσεις σου μέσω του eshop (ηλεκτρονικό κατάστημα). Όταν λέω για πρώτη φορά στους πελάτες πώς με το SEO μπορεί να διπλασιάσει τις πωλήσεις για τους καταναλωτές των εμπόρων λιανικής που δραστηριοποιούνται μέσω διαδικτύου,…

Μάθε για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων

Μάθε για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων

Μάθε για την βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων Μπορεί να ακούσεις τον όρο “SEO” να αναφέρεται όταν δημιουργείς την ιστοσελίδα σου και μαθαίνεις το πώς λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης. Ο όρος “SEO” χρησιμοποιείται είτε για την διαδικασία της βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης, είτε για το άτομο που εκτελεί αυτή τη διαδικασία, τον “βελτιωτή των μηχανών αναζήτησης”. Ενώ…

Content is king - δημιούργησε πολύτιμο περιεχόμενο

Content is king – δημιούργησε πολύτιμο περιεχόμενο

Content is king – δημιούργησε πολύτιμο περιεχόμενο Το κλειδί για την δημιουργία μιας εξαιρετικής ιστοσελίδας είναι η δημιουργία της καλύτερης δυνατής εμπειρίας για το κοινό σου με πρωτότυπο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο. Εάν ο κόσμος βρίσκει την σελίδα σου χρήσιμη και μοναδική, μπορεί να επιστρέψει ή να δημιουργήσει σύνδεσμο με το δικό σου περιεχόμενο στις…

Πως-βοηθάνε-τα-βίντεο-το-eshop

Πως βοηθάνε τα βίντεο το eshop

Πως βοηθάνε τα βίντεο το eshop Γιατί χρειάζεστε περισσότερα βίντεο στο eshop σας; Εάν επιθυμείτε μεταβείτε σε ένα υψηλότερο επίπεδο προβολής με στόχο την αύξηση της αναγνωρισιμότητας από το κοινό σας καθώς και νέους επισκέπτες, τότε η απάντηση είναι πως τα χρειάζεστε. Ως εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων καταλαβαίνουμε πως το περιεχόμενο είναι το νούμερο ένα στοιχείο για…

relevance-score-facebook-ads-improve-iwebdesign.gr

Πως να βελτιώσετε τον δείκτη συνάφειας – Facebook Ads

Πως να βελτιώσετε τον δείκτη συνάφειας – Facebook Ads Ο δείκτης συνάφειας μετράει το πόσο σχετική είναι η διαφήμισή σας σε σχέτη με το κοινό που έχετε επιλέξει να εμφανίζεται. Η κλίμακα μέτρησης είναι από το 1 έως το 10, ενώ όσο πιο υψηλός είναι ο δείκτης τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί η διαφήμισή…

Κατασκευή eshop – Ποιά πλατφόρμα να επιλέξω;

Κατασκευή eshop – Ποιά πλατφόρμα να επιλέξω;

Κατασκευή eshop – Ποιά πλατφόρμα να επιλέξω; Όλο και πιο συχνά συναντάμε σε Group στο Facebook, ερωτήσεις όπως: “Ποιά πλατφόρμα να χρησιμοποιήσω για κατασκευή eshop;“. Η απάντηση δεν είναι εύκολη και σε κάθε περίπτωση διαφέρει, γι’αυτό και σε κάθε τέτοια ανάρτηση παρατηρούμε να δίνονται διαφορετικές κατευθύνσεις από τα μέλη που συμμετέχουν. Πολλές φορές, δεν αρκεί…