3 tips για βελτιστοποίηση διαφήμισης στο Facebook
Το Facebook είναι η πλατφόρμα κοινωνικών μέσων που φιλοξενεί περισσότερους 2 δισ. ενεργούς χρήστες μηνιαία. Με την πάροδο των ετών αυτή η πλατφόρμα έχει γίνει ένας καθοριστικός τρόπος για την ανάπτυξη επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, πάνω από 40 εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις έχουν ενεργές σελίδες για να διαφημίσουν ψηφιακά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Με την αυξημένη χρήση των μετρήσεων, είναι πλέον ακόμα πιο εύκολο να διαχειριστείτε σωστά την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας.
Όλες τις μετρήσεις του Facebook μπορείτε να δείτε της σελίδας μέσα στην καρτέλα ‘Στατιστικά Στοιχεία’. Από εκεί, μπορείτε να αντλήσετε δεδομένα που έχει καταγράψει η σελίδα σας και να εκτελέσετε ενέργειες με βάση τα πιο πρόσφατα στατιστικά. Έτσι, είστε σε θέση να δείτε πότε οι ακόλουθοι σας είναι συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, το οποίο θα σας βοηθήσει να επιλέξετε ποια ώρα και ώρα είναι καλύτερη για να δημοσιεύσετε περιεχόμενο, τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού σας, την ανάπτυξη των ακόλουθών σας και πολλά άλλα. Αλλά, σε ποιες μετρήσεις πρέπει να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή; Διαβάστε για τα 3 tips για βελτιστοποίηση διαφήμισης στο Facebook.
Engagement
Αυτή η μέτρηση δείχνει τον αριθμό των φορών που ένας χρήστης συμμετείχε στην ανάρτησή σας, είτε έκανε Like, κοινοποίηση, σχολίασε, ή έκανε κλικ σε έναν σύνδεσμο. Αυτό θα παρουσιάζει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες πραγματικά αλληλεπιδρούν σχετικά με το περιεχόμενο στο οποίο κοινοποιείτε. Αν η σελίδα σας έχει 2.000 οπαδούς, αλλά όλα όσα δημοσιεύετε συμμετάσχουν μόνο 3 θέλει – πρέπει να γίνει ότι κάτι δεν πάει καλά.
Αυτή η μέτρηση παίζει επίσης μεγάλο ρόλο στον αλγόριθμο του Facebook, ο οποίος καθορίζει πού θα εμφανίζονται οι αναρτήσεις στη ροή της αρχικής τους σελίδας στο Facebook. Όσες περισσότερες αλληλεπιδράσεις έχει η ανάρτησή σας τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί στην ροή των χρηστών.
Reach
Αυτό σας δείχνει τον αριθμό των χρηστών που είδαν την ανάρτησή σας στο Facebook και θα σας επιτρέψει να αναλύσετε τόσο την οργανική όσο και την πληρωμένη προσέγγιση. Αυτή η μέτρηση είναι σημαντική επειδή ας υποθέσουμε ότι έχετε 200.000 οπαδούς, αλλά το reach δείχνει πως μόνο το 1% συμμετέχει, θα ξέρετε ότι έχετε δαπανήσει χρήματα και χρόνο εστιάζοντας σε περιεχόμενο που κανείς δεν βλέπει.
Επιπρόσθετα, μία επιπλέον προβολή με πιο αναλυτικά στοιχεία της προσέγγισης των σελίδων σας είναι διαθέσιμη σε μια ξεχωριστή καρτέλα της σελίδας Insights.
Likes and Follows
Αυτή η μέτρηση σάς επιτρέπει να δείτε ποιος “ακολουθεί” τη σελίδα σας. Όσους επέλεξαν να εμφανίζονται οι αναρτήσεις σας στο Feed News. Αυτή η μέτρηση εμφανίζεται απευθείας στη σελίδα σας, αλλά μια πιο εμπεριστατωμένη προβολή είναι διαθέσιμη στην καρτέλα Insights. Η εμπεριστατωμένη προβολή θα σας επιτρέψει να δείτε τις επισημάνσεις της σελίδας σας. Με την πάροδο του χρόνου και μιας πλήρους κατανομής των πληρωμένων έναντι οργανικών αλληλεπιδράσεων. Έτσι έχουμε τα 3 tips για βελτιστοποίηση διαφήμισης στο Facebook.
Διαβάστε επίσης για τον Δείκτη Συνάφειας