2 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για το SEO
Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας για να μάθετε ποιά τεχνική SEO ταιριάζει στο προφίλ της επιχείρησής σας.
Το διαδίκτυο αποτελεί το πιο αξιόπιστο μέσο για την την αύξηση του των κερδών, τόσο για νεόυς επιχειρηματίες όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε μία καλή εικόνα στο διαδίκτυο.
Ωστόσο, η κατασκευή ιστοσελίδας δεν υπόσχεται την αύξηση των κερδών. Χρειάζεται να επιτεθχούν στόχοι όπως η κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα, η επισκεψιμότητα. Είναι επίσης σημαντικό μία ιστοσελίδα να είναι συμβατή με κινητά τηλέφωνα και tablet, πράγμα το οποίο μπορεί να επιτευχθεί με επανασχεδιασμό ή κατασκευή ιστοσελίδας από την αρχή. Ο λόγος είναι απλός, στατιστικά οι περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν το κινητό τους για να αναζητήσουν συμβουλές.
Σε αυτό το σημείο είναι που πρέπει να μας απασχολεί το SEO, κατασκευάσαμε μία νέα ιστοσελίδα και αναζητούμε τρόπους προώθησης αυτής στο διαδίκτυο.
- Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας
Παρόλο που διαβάζουμε γενικά για το SEO και την προώθηση ιστοσελίδων, είναι δυνατόν να κατανοήσουμε με μία παράγραφο τι σημαίνει αυτό; Με λίγα λόγια το On-Site SEO αποτελεί την κατάσταση εκείνη της ιστοσελίδας, κατά την οποία η ιστοσελίδα γίνεται αποδεκτή από τους χρήστες και είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης.
Αυτό επιτυχγάνεται με την χρήση των σωστών λέξεων κλειδιά, φράσεων κλειδιά και τις σωστές ετικέτες. Μεταξύ άλλων, αυτά είναι τα βασικά στοιχεία τα οποία καθορίζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Έπειτα της καθοδήγησης από τις λέξεις κλειδιά, η Google διαβάζει τις σελίδες και αναλύει το περιεχόμενο.
- Αύξηση δημοτικότητας ιστοσελίδας
Η διαδικασία αυτή, αφορά τις ενέργεικες εκείνες που εκτελούμε για την αύξηση της δημοτικότητας, στο διαδίκτυο. Είναι εξαιρετικα σημαντική διαδικασία και διαφέρει πάρα πολύ από την βελτιστοποίηση ιστοσελίδας. Σε αυτήν την διαδικασία, προσπαθούμε να επιτύχουμε στο να δώσουμε κύρος μέσα από το περιεχόμενο. Εξίσου σημαντικό είναι και το πόσες ιστοσελίδες οδηγούν τους καταναλωτές στην ιστόσελίδα μας, μέσω links.
Έτσι όσα περισσότερα link έχουμε από αναγνωρισμένες πλατφόρμες και ιστοσελίδες, τόσο πιο εύκολα μας “εμπιστέυεται” η Google.