Βίντεο Μάρκετινγκ Τάσεις για το 2017
Το 2017 οι τάσεις δείχνουν ότι θα είναι μια φανταστική χρονιά για τα βίντεο μάρκετινγκ. Το Facebook διοχετεύει εκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη των καναλιών βίντεο. Το Snapchat συγκεντρώνει δισεκατομμύρια δολάρια, για να αντιμετωπίσει κατά ένα μέρος, το Instagram και το Facebook και τέλος το VR γίνεται όλο και πιο δημοφιλές.
Οπότε αν θέλετε να συμβαδίζει με αυτές τις τάσεις η δική σας στρατηγική βίντεο μάρκετινγκ, πρέπει να τις ακολουθήσετε. Για να σας βοηθήσουμε φτιάξαμε μια λίστα με μερικές από τις τάσεις των βίντεο μάρκετινγκ που αναμένεται να δείτε το 2017.
1. Βίντεο σε σελίδες πωλήσεων
Αυτή είναι μια τακτική που βλέπω όλο και πιο συχνά σε σελίδες πωλήσεων. Αυτό καθαυτό δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά προβάλλεται όλο και περισσότερο στις μέρες μας. Μερικά χρόνια πριν, η VWO δημοσίευσε μια έρευνα κατά την οποία ένα βίντεο στην σελίδα πωλήσεων ενός πελάτη ενίσχυσε τις συζητήσεις κατά 46%.
Και με υπηρεσίες σαν την Wistia, γίνεται όλο και ευκολότερο να συμπεριλάβετε βίντεο στις δικές σας σελίδες πωλήσεων και να έχετε λεπτομερείς αναλύσεις για το πώς οι ενδεχόμενοι πελάτες σας αντιμετωπίζουν αυτά τα βίντεο. Αυτός ο συνδυασμός είναι απαραίτητος.
Οπότε τώρα, μπορείτε να αποδείξετε το ROI των βίντεο στις δικές σας σελίδες πωλήσεων. Δεν θα τα δουν όλοι, αλλά όσοι τα δουν θα δείξουν μεγαλύτερη δέσμευση. Απλά μην αντικαταστήσετε όλα τα κείμενα με βίντεο! Το όνομα του παιχνιδιού είναι “συμπλήρωμα.”
2. Εξερευνήστε το Streaming ζωντανών βίντεο στο Facebook ή σε άλλες εφαρμογές
Υπάρχει κάτι το εθιστικό όταν κάποιος βλέπει ένα ζωντανό stream. Αυτή είναι τουλάχιστον η γνώμη μου. Αλλά αυτό είναι γεγονός:
Οι άνθρωποι περνούν τρεις φορές περισσότερο χρόνο βλέποντας βίντεο στο Facebook τα οποία είναι ζωντανά σε σχέση με αυτά που δεν είναι.
Αυτός είναι ένας δύσκολος αριθμός για αμφισβήτηση. Οπότε αν θέλετε να πάρετε μέρος στο βίντεο μάρκετινγκ στο Facebook, δεν πρέπει να αγνοείτε το ζωντανό βίντεο streaming.
Το πιο σημαντικό πράγμα για το ζωντανό βίντεο streaming είναι ότι δεν χρειάζεται πολλά χρήματα. Μπορείτε να εκτελέσετε ένα απλό webinar ή Q&A μέσω του ζωντανού βίντεο streaming στο Facebook και να δείτε αύξηση του ενδιαφέροντος.
Και μαντέψτε. Οι τάσεις δείχνουν ότι θα υπάρξει περεταίρω ανάπτυξη στο ζωντανό βίντεο streaming. Το 81% των χρηστών του internet είδαν περισσότερα ζωντανά βίντεο το 2016 από ότι το 2015.Και με νούμερα σαν και αυτά, δεν νομίζω αυτή η τάση να μειωθεί το 2017.
Επιπλέον το 80% των ανθρώπων προτιμούν να παρακολουθούν ζωντανά βίντεο από μια από μια μάρκα αντί από το να διαβάζουν ένα blog, και το 82% θα έβλεπε ζωντανά βίντεο από κοινωνικές αναρτήσεις. Και πάλι αυτά είναι ισχυρά στοιχεία.
Το καλύτερο από όλα είναι ότι το Facebook στέλνει ειδοποιήσεις σε αυτούς που σας ακολουθούν όταν είστε ζωντανά. Σαν αποτέλεσμα έχετε μεγάλη ανταπόκριση μόλις είστε live!
3. Τα Αυτόματα βίντεο διαφημίσεων είναι εδώ
Τον Νοέμβριο του 2016, το Google πρόσθεσε ένα εργαλείο πρόσθεσης αυτόματων βίντεο και έμπορους εφαρμογών. Αυτό παίρνει αυτόματα δεδομένα και δημιουργεί ένα μικρό διαφημιστικό βίντεο. Δεν χρειάζεται ανθρώπινη παρέμβαση! Η τεχνολογία αυτόματου βίντεο της Google γίνεται αναπάντεχα όλο και καλύτερη σύμφωνα με τον λογαριασμό της Google Photos! Οπότε πρέπει να περιμένετε ότι η δημοτικότητα του θα αυξηθεί.
Πολλές από αυτές τις υπηρεσίες επίσης πασχίζουν να δημιουργήσουν πλατφόρμες οι οποίες διευκολύνουν τους εμπόρους στο να δημιουργούν αυτόματα εκατοντάδες διαφημιστικά βίντεο. Πρέπει να περιμένετε ότι αυτή η τάση θα συνεχιστεί το 2017 αλλά και στο μέλλον καθώς οι άνθρωποι προσπαθούν να απομακρύνουν τον “χρονικό” φραγμό από το βίντεο μάρκετινγκ.
Συνοψίζοντας
Οι έρευνες λένε διαρκώς ότι οι έμποροι σχεδιάζουν να αυξήσουν τα χρήματα που θα ξοδέψουν στο βίντεο μάρκετινγκ μπαίνοντας στο 2017. Ισχύει αυτό για εσάς;
Προσωπικά, βρίσκω το ζωντανό βίντεο streaming ότι είναι ο πιο εφικτός στόχος για έναν τακτικό χρήστη του WordPress. Με τα βίντεο 360-μοιρών να είναι πια μια επιλογή που ιντριγκάρει και είναι οικονομικά προσιτή.
Αλλά ποιες τάσεις βίντεο μάρκετινγκ περιμένετε να δείτε και να εκμεταλλευτείτε το 2017;