Έρευνα για την λέξη κλειδί στο SEO
Τι περιλαμβάνει η έρευνα για τις λέξεις κλειδιά;
Η διαδικασία της έρευνας για την λέξη-κλειδί μπορεί να οριστεί ως η δραστηριότητα που αναλαμβάνουμε, προκειμένου να καταλήξουμε σε μια εκτενή λίστα των λέξεων κλειδιών που θα θέλατε να καταταχθεί η ιστοσελίδα σας. Η στρατηγική για την κατάλληλη λέξη κλειδί (ή λέξεις-κλειδίά) μπορεί να οριστεί ως το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται με βάση την έρευνα για την λέξη-κλειδί.
Η έρευνα της λέξης-κλειδί είναι όμοια με άλλες μεθόδους marketing. Ξεκινά εξηγώντας με τι γλώσσα το κοινό σας χρησιμοποιεί. Επιπλέον η έρευνα της λέξης-κλειδί σας βοηθά να ανακαλύψετε τι πρέπει να καταταχθεί ή το σκοπό κατάταξης.
Κατά την άποψή μας, η έρευνα για τη λέξη-κλειδί έχει τρία στάδια. Καταρχάς μπορείτε να γράψετε την αποστολή/καθήκον της επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, κάνετε μια λίστα με όλες τις λέξεις-κλειδιά που θέλετε να βρεθεί η επιχείρησή σας. Τέλος μπορείτε να δημιουργήσετε σελίδες προορισμού για όλες τις λέξεις κλειδιά.
Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας σας θα πρέπει να έχετε μια σαφή εικόνα των όρων που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν και τους όρους που θέλετε οι σελίδες στην ιστοσελίδα σας να βρεθεί, μέσω της μηχανής αναζήτησης. Η εικόνα αυτή θα πρέπει να λειτουργήσει ως κατευθυντήρια γραμμή για τη σύνταξη του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας.
Γιατί είναι σημαντική η έρευνα για τη λέξη-κλειδί;
Η σωστή έρευνα λέξη-κλειδί θα καταστήσει σαφείς όρους αναζήτησης που χρησιμοποιούνται από το κοινό σας. Και αυτό είναι μεγάλης σημασίας. Συναντάμε τακτικά πελάτες που έχουν ένα συγκεκριμένο σύνολο λέξεων που χρησιμοποιούν κατά την αναφορά των προϊόντων τους ενώ οι χρήστες χρησιμοποιούν ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο λέξεων. Η βελτιστοποίηση για τις λέξεις που οι άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν φυσικά δεν έχει κανένα νόημα. Μια έρευνα για λέξη-κλειδί την κάνει καλή όταν χρησιμοποιείς τις λέξεις που το κοινό σου χρησιμοποιεί και ως εκ τούτου καθιστά την όλη προσπάθεια της βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας σας να αξίζει τον κόπο.
Ορισμένοι όροι που χρησιμοποιούνται σε αυτή την ενότητα: ‘Λέξεις κλειδιά και φράσεις’
Έχουμε την τάση να χρησιμοποιούμε τη λέξη κλειδί όλη την ώρα, αλλά δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι μόνο μια λέξη. ‘Προώθηση ιστοσελίδων’ είναι μια λέξη κλειδί, όπως και η Κατασκευή Ιστοσελίδων
. Έτσι μπορείτε να έχετε τις λέξεις-κλειδιά που περιέχουν πολλές λέξεις.