Oι προβολές δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς, οι αγορές το κάνουν
Έχετε χρησιμοποιήσει πολλές τακτικές online marketing για να τονώσετε την ροή της ιστοσελίδας σας. Μετά από αρκετές αναρτήσεις, διαμοιρασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ακόμα και Google Adwords, αισθάνεστε ότι μπορείτε να το γιορτάσετε επειδή η ιστοσελίδα σας έχει τώρα προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες μοναδικές επισκέψεις κάθε μήνα με ένα τόνο προβολές σελίδων. Ωστόσο αν οι μετατροπές σας υποχωρούν και η ανάπτυξη είναι υποτονική, τότε μην γιορτάσετε ακόμα. Ακούω για το πρόβλημα αυτό σε τακτική βάση. Δυστυχώς οι προβολές δεν πληρώνουν τους λογαριασμούς, οι αγορές το κάνουν.
Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας
Το 80% των χρηστών χρησιμοποιούν smartphones ως κύρια μέθοδο για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Είναι σημαντικό ότι οι χρήστες της κινητής τηλεφωνίας εγκαταλείπουν μια συναλλαγή αν η ιστοσελίδα δεν είναι πλήρως βελτιστοποιημένη για την περιήγηση σε κινητά. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι εξαιρετικά απογοητευτικό να επισκεφθώ μια ιστοσελίδα στο τηλέφωνό μου και να απαιτείτε να κάνω μεγέθυνση και οριζόντια κύλιση. Αυτή η ιστοσελίδα είναι ουσιαστικά νεκρή για μένα στο κινητό μου και δεν θα προσπαθήσω ποτέ να επιστρέψω μετά από αυτή την κακή εμπειρία.
Η Google κατανοεί την απογοήτευση αυτή και έχει αναβαθμίσει τον αλγόριθμό της για να κάνουν την κινητή συμβατότητα ένα παράγοντα κατάταξης. Εάν η ιστοσελίδα σας δεν είναι συμβατή στα κινητά ήρθε η ώρα να το κάνετε διαφορετικά θα χάσετε μετατροπές και θα ρισκάρετε μια σημαντική πτώση στην οργανική κατάταξη αναζήτησης.
Για την χρήση στα κινητά υπάρχουν και άλλοι παράγοντες μπορούν να απωθήσουν τους επισκέπτες:
- Πολλαπλά κλικ για να φτάσουν τον στόχο τους, που θα τους αποτρέψει εν τέλει να ολοκληρώσουν την αγορά
- Σύνθετη πλοήγηση
- Banner που περιστρέφονται αλόγιστα & τεράστια Sliders με χρόνο εναλλαγής μόλις λίγα ms
- Πολλά βήματα πλοήγησης για να φτάσετε στο περιεχόμενο/προϊόντα
- Σύγχυση ή ακατάστατα περιεχόμενα
Βίντεο με αυτόματη αναπαραγωγή επισκιάζουν την εμπειρία του χρήστη.
Επισκέπτεστε μια σελίδα να διαβάσετε ένα άρθρο και βίντεο φορτώνουν και εσείς αγωνίζεστε να πατήσετε παύση ή το κουμπί σίγασης ώστε να μπορείτε να διαβάσετε το άρθρο ή μπορεί να πατήσετε το κουμπί πίσω για να διαβάσετε την ιστορία σε μια διαφορετική ιστοσελίδα με καλύτερη εμπειρία του χρήστη.
Η παρουσίαση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω βίντεο στην ιστοσελίδα σας, θα μπορούσε να κάνει θαύματα. Όσο περισσότερα βίντεο παρακολουθούν οι επισκέπτες τόσο είναι πιθανό να σας εμπιστευτούν. Η χρήση βίντεο σε ιστοσελίδες προϊόντων οδηγεί σε πώληση με ποσοστό κατά μέσο όρο 9%. Ωστόσο ο καθορισμός βίντεο με αυτόματη αναπαραγωγή, θα μπορούσε να βλάψει τις μετατροπές σας. Ο χρήστης μπορεί να διακόψει τη διαδικασία πλοήγησης και να ψάχνει για την πηγή του ήχου για να το κλείσει ή να έχει μια αρνητική αντίδραση στη και να κλείσει τη σελίδα ή ορισμένες ομάδες ατόμων (ειδικά άτομα με διαταραχές προσοχής), το οποίο μπορεί εύκολα να αποσπάσει την προσοχή τους με την κίνηση και να διαταράξει την εμπειρία του χρήση έτσι κατατάσσετε δύσκολο για αυτούς να επικεντρωθούν.
Αντί για βίντεο με auto play δημιουργήστε ένα call to action που εφιστά την προσοχή των επισκεπτών σε αυτό και τους πείθει να κάνουν κλικ στο κουμπί αναπαραγωγής από μόνοι τους. Ένας άλλος τρόπος είναι να παιχτεί το βίντεο σιωπηλά όπως στο Facebook auto play βίντεο κατά τη ροή του χρήστη.
Η αξία της πρότασής σας είναι ασαφής
Εάν δεν υπάρχει μια σαφής επικοινωνία για την αξία και τα οφέλη της προσφοράς σας τότε οι επισκέπτες δεν θα αισθάνονται υποχρεωμένοι να κάνουν κλικ ή να κάνουν μια αγορά. Βεβαιωθείτε ότι η αξία της πρότασής σας είναι πεντακάθαρη στις σελίδες σας. Δοκιμάστε διαφορετικές παραλλαγές για να δείτε ποια φρασεολογία δίνει την καλύτερη άνοδο στις μετατροπές.
Περιεχόμενο που δεν ταιριάζει με τις προθέσεις του ακροατηρίου
Η ευκαιρία για την πρώτη μετατροπή δεν είναι στην ιστοσελίδα σου, είναι η ιστοσελίδα από την οποία μπήκε ο επισκέπτης. Στις περισσότερες περιπτώσεις αυτό θα είναι οργανική αναζήτηση ή μια διαφήμιση αλλού στο διαδίκτυο. Ο τίτλος και η περιγραφή δίνουν μια συγκεκριμένη υπόσχεση στον αναγνώστη και ορίζει τις προσδοκίες τους. Αν φτάσουν στην ιστοσελίδα σας και βρουν κάτι διαφορετικό όπως αντιγραφή ή προσφορές όπου δεν ταιριάζουν με την πρόθεσή τους τότε είναι πιθανό να πατήσουν το κουμπί πίσω.
Βεβαιωθείτε ότι το αντίγραφο, τα στοιχεία σχεδίασης, προσφορές και οι παροτύνσεις για αγορά είναι όλα παραταγμένα με την πρόθεση του χρήστη να άρει τις μετατροπές για την απογείωση της ιστοσελίδας σας.
Ο χρόνος φόρτωσης της σελίδας σας δεν είναι καλός
Όχι μόνο ο χρόνος φόρτωσης είναι ένας παράγοντας κατάταξης για την οργανική μέτρηση αλλά μπορεί επίσης να έχει αρκετά σημαντικές επιπτώσεις στις μετατροπές. Ως το 47% των καταναλωτών αναμένουν μια σελίδα να φορτώσει 2 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Κάντε οτι μπορείτε για να μειωθεί ο χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας προκειμένου να αποφευχθεί η αρνητική επιρροή στα ποσοστά μετατροπή σας.
Προτείνουμε:
- Βελτιστοποιήση / συμπίεση αρχείων εικόνας για να μειωθεί το μέγεθος χρησιμοποιώντας ένα εργαλείο όπως TinyPNG.
- Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης (cache) του προγράμματος περιήγησης.
- Συμπίεση πολλαπλών αρχείων css.
- Μειώνοντας το φορτίο των plugin στην ιστοσελίδα σας.
- Φόρτωσης script από την ιστοσελίδα σας στο footer, έτσι ώστε να μην καθυστερή η πρώτη φόρτωση.
Call to actions
Θα νομίζετε ότι φτιάχνοντας μια καταπληκτική προσφορά, λέγοντας μια μεγάλη ιστορία με οπτικά εφέ και γράφοντας ένα πολύ καλό κείμενο θα στείλει τις μετατροπές σας ψηλά. Στην πραγματικότητα όμως είναι εντελώς το αντίθετο. Ακόμα κι αν το κοινό σας είναι σε αρμονία με την προσφορά σας, οι μετατροπές σας πρόκειται να υποφέρουν αν δεν έχετε μια ισχυρή, υποχρεωτική κλήση για δράση.
Ένα τέτοιο απλό πράγμα μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο και είναι εύκολο να το λύσεις:
- Δημιουργήστε μια παρότρυνση για κλικ που είναι εμφανή και ξεχωρίζει από τα άλλα στοιχεία της σελίδας.
- Κάντε το συναρπαστικό και επικεντρωθείτε στην αξία. Τι λαμβάνου οι επισκέπτες κάνοντας κλικ;
- Δημιουργήστε call to action για δράση σε κάτι σχετικό με την πρόθεση του κοινού.
- Χρησιμοποιήστε ρήματα και ενεργή γλώσσα.
- Να περιλαμβάνετε επειγόντος λέξεις όπως ‘Τώρα’ και ΄Σήμερα’
Δεν υπάρχει καμία μυστική φόρμουλα
Δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για πάτε ξαφνικά τις μετατροπές σας στα ύψη. Ενώ αυτά τα επιμέρους στοιχεία θα μπορούσαν να βλάψουν τις μετατροπές σας, κάνοντας μια ενιαία ρύθμιση δεν είναι εγγυημένο ότι θα αλλάξει ή θα βελτιώσει κάτι.
Παρά την λήψη τακτικών προσεγγίσεων για τη βελτίωση των μετατροπών, προσδιορίστε τα στοιχεία που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν προβλήματα και να αρχίσουν οι δοκιμές. Τι να κάνετε για να αυξήσετε τις μετατροπές στην ιστοσελίδα σας; Μοιραστείτε την προσέγγισή σας μαζί μου στα σχόλια παρακάτω