eShop τι άραγε τα κάνει επιτυχημένα;
Όλοι μας λίγο ή πολύ έχουμε εμπειρία από online shops και άλλοι λίγο άλλοι πολύ έχουμε αγοράσει κάποια πράγματα online από ένα ζευγάρι κουρτίνες από το ΙΚΕΑ ή αθλητικά παπούτσια από το Skroutz ή ακόμη και μεταχειρισμένα κινητά από το E-bay. Άλλοι έχουμε πολύ καλές εμπειρίες να διηγηθούμε ενώ άλλοι έχουμε κάποιες όχι και τόσο καλές με χίλια πράγματα να πηγαίνουνε στραβά με τις αγορές. Άραγε, πόσοι από εμάς έχουμε όμως αναρωτηθεί τι κάνει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιτυχημένο και αν εμείς στήναμε ένα αύριο πόσοι από εμάς θα ήμασταν επιτυχημένοι και πόσοι όχι;
Σύμφωνα με μελέτες που έχουν διεξαχθεί το κύριο προτέρημα που πρέπει να διαθέτει ένα τέτοιο κατάστημα είναι η λειτουργικότητά του, διαθέτοντας τρεις κύριες λειτουργίες:
- η ευκολία πλοήγησης
- η γρήγορη φόρτωση των σελίδων
- η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τα πιο γρήγορα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης
Σημαντικό επίσης στοιχείο είναι ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας να δημιουργεί μια ευχάριστη εμπειρία σερφαρίσματος και αγορών στους πελάτες του οι οποίες όταν πραγματοποιούν αγορές μέσω Ίντερνετ περιμένουν τα εξής πράγματα:
- η πλοήγησή τους στο κατάστημα να γίνεται με ευκολία και να μην μπερδεύονται ή να σπαταλάνε πολύ χρόνο
- να υπάρχουν πολλές προσφορές και πακέτα εκπτώσεων
- και τέλος, φυσικά και οι σελίδες να φορτώνουν γρήγορα και να μην χάνουν επίσης χρόνο
Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο είναι όταν έρχεται εκείνη η ώρα, μετά την απόφαση, που ο πελάτης πρέπει να βάλει το χέρι στην τσέπη και να πληρώσει. Τότε σημαντικά στοιχεία είναι να υπάρχουν πολλές επιλογές πληρωμής και όχι μόνο μια, ο χρόνος επεξεργασίας των αιτημάτων να είναι γρήγορος καθώς και να μην γίνονται λάθη και γενικά να υπάρχει ευκολία πλοήγησης.
Κατασκευή eshop τι άραγε τα κάνει επιτυχημένα. Όλα τα παραπάνω θα βοηθήσουν πολύ τους πρωτάρηδες που χτίζουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μαζί με τα ακόλουθα πράγματα: να υπάρχουν προσωποποιημένες επιλογές αποστολής των εμπορευμάτων, τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας να είναι αρκετά κοντά στον πελάτη και να υπάρχει ποικιλία εμπορευμάτων σε καλές τιμές.
Αν υπάρχουν όλα τα παραπάνω μαζί με ένα ευχάριστο κλίμα, τότε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα δέχεται πολλές επισκέψεις καθημερινά και σιγά-σιγά οι αγορές θα αυξάνονται γεωμετρικά. Και ένα τελευταίο πράγμα, όλες οι λεπτομέρειες από την είσοδο μέχρι την πλοήγηση και τέλος την αγορά και την παράδοση των εμπορευμάτων στην πόρτα του πελάτη πρέπει να είναι προσεγμένες. Λάθη, παραλείψεις ή κρυφές χρεώσεις δεν γίνονται αποδεκτές και στον κόσμο του Ίντερνετ τα κακά νέα μαθαίνονται πολύ γρήγορα και δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από μια κακή κριτική στα κοινωνικά δίκτυα για να σου κλείσει την επιχείρηση και να σου μειώσει την πελατεία.