Το e-shop σας λανσάρει μία φορά, αυτή την πρώτη φορά που θα γίνει η έναρξη είναι μία τεράστια ευκαιρία στην οποία μπορείτε να τραβήξετε όσο τον δυνατόν περισσότερο ενδιαφέρον, από το αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεστε.
Για να επιτύχει και να σταθεροποιηθεί στις πωλήσεις το ηλεκτρονικά σας κατάστημα – e-shop, συνίσταται να γίνουν μία σειρά κινήσεων για να εκμεταλευτείτε στο μέγιστο το λανσάριμά του.
Το παρών άρθρο αποσκοπεί στο να σας δώσει συμβουλές γύρω από τις επιθυμητές ενέργειες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.
-
Απευθυνθείτε σε bloggers και reviewers
Υπάρχουν αρκετοί bloggers, vloggers και reviewers των οποίων το κοινό πολλές φορές είναι αρκετά μεγάλο και τους ακολουθεί σε κάθε ανάρτηση ή video. Αρθρογράφοι και βιντεογράφοι καθημερινά φέρνουν καθημερινά στην οθόνη του υπολογιστή μας σημαντικές πληροφορίες γύρω από προϊόντα & υπηρεσίες. Μπορείτε με μία απλή αναζήτηση στο Google, να τους εντοπίσετε και να έρθετε σε επαφή.
-
Αναρτήστε την ιστοσελίδας σας ή e-shop σε forum
Σχεδόν για κάθε αγορά υπάρχει και το αντίστοιχο forum, στο οποίο χρήστες ανταλλάσσουν απόψεις, συμβουλεύουν, πάνω σε θέματα που είτε αφορούν την αγορά ενός νέου προϊόντος είτε σε μία υπηρεσία. Γύρω από το γάμο και τα νυφικά υπάρχουν forum με υποενότητες σχετικά με την προετοιμασία, στολισμό, νυφικά, κέντρα ή κτήματα κ.ο.κ.
Με τον ίδιο τρόπο αναζητούμε στο Google τα forum αυτά που μας αφορούν και δημιουργούμε αναρτήσεις, απαντάμε στους χρήστες, συμμετέχουμε. Για έναν νέο επιχειρηματία, μία πρώτη ανάρτηση θα μπορούσε να είναι ένας χαιρετισμός ή ένα σύντομο άρθρο “γνωρίστε μας”.
-
Διαδώστε το μέσω γνωστών και φίλων
Παρόλο που οι περισσότεροι ήδη προβάλετε τις υπηρεσίες ή προϊόντα σας μέσω γνωστών στο Facebook, η διαδικασία αυτή μπορεί να μην κάνει πάντα καλό.
Καλό είναι να μην προσπαθείτε να δημιουργήσετε “επιθετικά” μία πώληση, δημιουργήστε μία χαλαρή σχέση, προσκαλέστε με ευγενικό και φυσιολογικό τρόπο τους φίλους και γνωστούς, στην ιστοσελίδα σας. Είναι προτιμότερο να ζητήσετε να μοιραστούν την σελίδα σας στα κοινωνικά δίκτυα που είναι ενεργοί.
Αν θέλετε να συμβάλλετε σε αυτό το άρθρο, επικοινωνήστε μαζί μας.