Τοπική αναζήτηση – Με λίγα λόγια
Marketing (local SEO) στην τοπική αναζήτηση είναι οτιδήποτε μπορείτε να κάνετε για να προωθήσετε την διαδικτυακή προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, οργανισμών και πόρων. Το local search engine optimization (SEO) αναζητά να δημιουργήσει μια εικόνα η οποία είναι καθρέφτης των πόλεων του πραγματικού κόσμου στο διαδίκτυο, γεγονός που καθιστά εύκολο για οποιονδήποτε να βρει τους καλύτερους διαθέσιμους πόρους για καθετί που βρίσκετε πλησιεστερο σε αυτούς. Μπορείτε να προωθήσετε την προβολή των τοπικών επιχειρήσεων, σχολεία, πάρκα, οργανώσεις, εκκλησίες ή οτιδήποτε άλλο υπάρχει για την χρήση των ανθρώπων σε οποιαδήποτε συγκεκριμένη πόλη.
Βασικά συστατικά της τοπικής αναζήτησης
Αυτή τη στιγμή, τα βασικά συστατικά για μαρκετινγκ της τοπικής αναζήτησης περιλαμβάνουν:
1. Σχεδιασμός βελτιστοποιημένων ιστοσελίδων σε τοπικό επίπεδο (βίντεο)
2. Αναπτυξη σχετικού κειμένου, εικόνων και περιεχόμενου των βίντεο
3. Δημιουργία καταχωρίσεων τοπικών επιχειρήσεων σε μια ποικιλία από μηχανές αναζήτησης και ηλεκτρονικούς καταλόγους
4. Βοήθεια στους πελάτες να κερδίσουν και να διαχειριστούν online σχόλια
5. Βοήθεια στους πελάτες να συνεργαστούν με τους γείτονες τους μέσω των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης
6. Εξασφάληση ότι όλες οι κρατήσεις των πελατών (client holdings) είναι φιλικές προς τα κινητά (αφορά συγκεκριμένους κλάδους επιχειρήσεων)
7. Αναζήτηση δημοσιότητας τοπικών ευκαιριών, είτε μέσω ειδήσεων, διαφημίσεων, χορηγίες ή άλλων τρόπων.
8. Ανακάλυψη καινοτόμων μεθόδων που θα βοηθήσουν τους πελάτες σας να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό (ρωτήστε μας)
Εδώ είναι μια ευρεία επισκόπηση για την τοπική αναζήτηση (Local SEO) για να ξεκινήσετε την έρευνά σας. Μπορείτε να πάρετε μια γενική εικόνα των κύριων συστατικών του μαρκετινγκ της τοπικής αναζήτησης από την παραπάνω λίστα ελέγχου local SEO και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας έτσι ώστε να σας βοηθήσουμε να εφαρμόσετε τους πιο σημαντικούς παράγοντες, στην δική σας επιχείρηση
Το μαρκετινγκ τοπικής αναζήτησης έχει γίνει βασική προυπόθεση για πολλές επιχειρήσεις, λίγο περισσότερο από μια δεκαετία – από τότε που οι μηχανές αναζήτησης όπως η Google έθεσε ως στόχο να αντικαταστήσει τις yellow pages με ηλεκτρονικά μέσα πρόσβασης όπου οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση σε τοπικούς πόρους.