Για πολλούς ανθρώπους το Search Engine Optimization (προωθηση ιστοσελιδων) είναι ένας τομέας παραπληροφόρησης και αντικρουώμενων συμβουλών.
Πιστέψτε με, έχω περάσει και εγώ από αυτό. Όταν έκανα αναζήτηση για πρώτη φορά την λέξη προωθηση ιστοσελιδων, πολύ γρήγορα κατακλίστηκα από ένα βουνό με αναφορές, μελέτες περιπτώσεων και βέλτιστων πρακτικών. Επέλεξα ορισμένες συβουλές, αλλά ως επι το πλείστον, δεν μπορούσα να καταλάβω πλήρως αυτά που διάβαζα.
Μετά από χρόνια προσπάθειας στο onlιne marketing και την ενασχόληση με το Page Rank, κατάφερα τελικά να βάλω τα κομμάτια του παζλ μαζί. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες επιτυχίες στο SEO οφείλονται στο old-school PR. Αυτό συμβαίνει επειδή όταν κάνεις σωστό PR, αυτό ισοδυναμεί με link building της ιστοσελίδα σας, με αποτέλεσμα να πάρετε υψηλότερη βαθμολογία στις μηχανές αναζήτησης.
Αλλά τους τελευταίους μήνες έχω διαβάσει ότι “το link building δεν ισχύει” και ότι η Google δεν ενδιαφέρεται πια για τις λέξεις κλειδιά. Αντ’ αυτού η μηχανή αναζήτησης ενδιαφέρεται περισσότερο για ένα περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, με schema markup και συμμετοχές στα μέσα μαζικής δικτύωσης. Ειμαι τόσο απασχολημένος με το ξεκίνημά μου όπου δεν είχα χρόνο για να ενημερωθώ για τις τελευταίες τάσεις στον κόσμο του SEO.
Ευτυχώς κάποιος άλλος είχε το χρόνο να κατανοήσει/βγάλει νόημα το αναποδογύρισμα στον τομέα του SEO. Ο Brian Dean και μια ομάδα μία ομάδα αναλυτών στην Backlinko ανέλυσαν πρόσφατα 1.000.000 αποτελέσματα της Google για να μπορείτε να δείτε τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη για το SEO το 2016.
Τα Backlinks είναι ακόμη σημαντικά για την προωθηση ιστοσελιδων.
Ο Dean κοίταξε τον εικοστό παράγοντα και διαπίστωσε ότι τα backlinks είναι ακόμη το νούμερο ένα πιο σημαντικό ranking που χρησιμοποιεί η Google. Αλλά όχι οποιοδήποτε backlink. Η μελέτη αυτή δείχνει ότι χρειάζονται backlinks από διαφορετικά domains.
Με άλλα λόγια εάν έχετε 100 backlinks από το ίδιο domain, δεν πρόκειται να φτάσετε στην κορυφή της Google. Αλλά να πάρετε 100 backlinks από 100 διαφορετικά domain τότε you’re in business.
ΠΗΓΗ: entrepreneur.com