Πως να βελτιώσετε τον δείκτη συνάφειας – Facebook Ads
Ο δείκτης συνάφειας μετράει το πόσο σχετική είναι η διαφήμισή σας σε σχέτη με το κοινό που έχετε επιλέξει να εμφανίζεται. Η κλίμακα μέτρησης είναι από το 1 έως το 10, ενώ όσο πιο υψηλός είναι ο δείκτης τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανιστεί η διαφήμισή σας, ενώ πληρώνετε λιγότερα.
Μάθετε από τις υπάρχουσες διαφημίσεις σας
Το Facebook μας επιτρέπει να επιλέξουμε το κοινό στο οποίο θέλουμε να απευθυνθούμε. Το κοινό το δημιουργούμε με βάση τα ενδιαφέροντα και άλλους παράγοντες, ενώ μπορούμε να αποθηκεύσουμε το κοινό για άλλες διαφημίσεις. Έτσι μπορούμε να δοκιμάσουμε διαφημίσεις με διαφορετικό περιεχόμενο στο ίδιο κοινό για να συλλέξουμε στατιστικά. Με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνουμε τι ταιριάζει στο συγκεκριμένο κοινό με σκοπό να βελτιώσουμε τις διαφημίσεις μας καθώς και την απήχηση αυτής.
Προσαρμοσμένο κοινό
Όπως αναφέραμε παραπάνω, μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα προσαρμοσμένο κοινό με βάση τα κοινά χαρακτηριστικά των χρηστών στο Facebook. Έτσι η διαφήμισή μας είναι πιθανό να προσεγγίσει λιγότερα ατόμα, αλλά άτομα με μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε αυτό που προωθούμε.
Φρεσκάρετε το περιεχόμενο
Η συχνή επανάληψη του περιεχομένου στο ίδιο κοινό είναι πιθανόν να κουράσει. Έτσι, ανανεώστε το περιεχόμενο συχνά για να κρατάτε ψηλά το ενδιαφέρον. Έτσι, βελτιώνουμε και τον δείκτη συνάφειας.
Έμφαση στο περιεχόμενο
Ο δείκτης συνάφειας επηρεάζεται άμεσα από την αναλογία αναλογία κειμένου και φωτογραφίας. Η συνάφεια του περιεχομένου σε σχέση με αυτό που προωθούμε βελτιώνει τον δείκτη συνάφειας.
Αποφύγετε το παραπλανητικό περιεχόμενο ή περιεχόμενο που αποσκοπεί απλά στο κλικ της διαφήμισης. Οι χρήστες δεν αντιδρούν ευχάριστα σε μία διαφήμιση η οποία τους καθοδηγεί σε κάτι διαφορετικό από αυτό που τους εμφανίζει.
Έχουμε δοκιμάσει τους παραπάνω τρόπους και έχουμε δει βελτίωση στις διαφημίσεις μας.