Ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματικότητα αποδεικνύονται τα τελευταία χρόνια τα κοινωνικά δίκτυα. Όταν, δε, ο λόγος γυρνά γύρω από τον κολοσσό των κοινωνικών δικτύων, Facebook, τα οφέλη παρουσιάζονται σίγουρα πολλαπλασιαστικά.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόνο το 2014 υπήρχαν 60 εκατ. μικρές επιχειρήσεις που χρησιμοποιούσαν το Facebook για να κρατήσουν επαφή με τους πελάτες τους και να προωθήσουν επιτυχώς τις επιχειρήσεις τους.
Σύμφωνα με το Social Times, τα αποτελέσματα έρευνας τεσσάρων ετών έδειξαν ότι οι Facebook fans της σελίδας μιας μεγάλης αλυσίδας καταστημάτων αγοράζουν, κατά μέσο όρο, 125 περισσότερα είδη από τους πελάτες του καταστήματος που δεν έχουν κάνει Like στη σελίδα.
Σύμφωνα με την κα Μελίνα Πολίτη, Social Media expert του ομίλου Liquid, τα Social Media είναι «ένας αποτελεσματικός τρόπος να επικοινωνήσουμε με το κοινό μας και να περάσουμε με συντομία και αποτελεσματικότητα το μήνυμα για το brand μας. Ωστόσο το κεντρικό σημείο επικοινωνίας , όπως διευκρινίζει, παραμένει το website μας, γι’ αυτό και οι πελάτες πρέπει πάντα να έχουν εύκολη πρόσβαση ή να γνωρίζουν πως να το βρουν σε όποιο social network και αν συναντούν το brand μας».
Περισσότερα: insider.gr