Οι ιστότοποι δεν είναι απλά μια τάση που πρέπει να ακολουθήσετε, επειδή όλοι έχουν. Πρόκειται για την πρώτη αλληλεξάρτηση μεταξύ πωλητών και πελατών, την οπτική απεικόνιση της ιστορίας μιας επιχείρησης και η βασική πηγή πληροφοριών.
Κάθε επιχείρηση που θέλει να έχει μία επιτυχημένη πορεία χρειάζεται έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο (e-shop) για να βοηθήσει τις προσπάθειές του. Να απελευθερώσει τους χρήστες από κάθε σύγχυση ή ανησυχία, μιας και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα καταχωρούνται σε αυτά. Τα λειτουργικά και ελκυστικά e-shop αποτελούν τη συντόμευση για την επιτυχή πορεία.
Οι άνθρωποι απολαμβάνουν τα όμορφα και ευχάριστα τοπία. Είναι ένας κανόνας που ισχύει εξίσου τόσο στον πραγματικό κόσμο όσο και στον εικονικό.
Μπορούν επίσης να λατρέψουν τον τρόπο που παρουσιάζετε τη νέα συλλογή στο κατάστημα ρούχων σας ή τη νέα υπηρεσία στην εφαρμογή σας για κινητά. Εάν το σχέδιο είναι ελκυστικό και ευπαρουσίαστο, είναι πολύ πιθανό να γίνει δημοφιλές και να σας φέρει κέρδος.
Η απόφαση για τον τρόπο σχεδιασμού ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι απαραίτητη για τη δημιουργία πωλήσεων. Μια καλή επιλογή είναι πιθανό να αυξήσει την αντιληπτή αξία ενός προϊόντος και να εμπνεύσει την εμπιστοσύνη των πελατών. Επομένως, σκεφτείτε να σχεδιάσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ως μία νέα πρόκληση!
Σχεδίαση ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου
Το πρώτο βήμα για να προσελκύσετε την προσοχή και να δημιουργήσετε πωλήσεις είναι η δημιουργία ενός πανέμορφου, αλλά και λειτουργικού και εύχρηστου ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου – είτε χρησιμοποιείτε μία από τις δημοφιλέστερες πλατφόρμες eCommerce είτε δημιουργείτε μια τελείως προσαρμοσμένη λύση.
Ωστόσο, το ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι πεδίο απεριόριστων δυνατοτήτων. Στην πραγματικότητα, είναι μια εξαιρετικά ανταγωνιστική “περιοχή”, δεδομένου ότι δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου χρόνος (ή προσπάθεια) για έναν πελάτη να αλλάξει σελίδα. Πρέπει να δώσετε στους πελάτες αυτό που περιμένουν. Διαφορετικά, θα αλλάξουν κατάστημα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, η τιμή δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι εάν η πλοήγηση είναι απλή και απίθανο να συγχέει τους χρήστες.
Μπορείτε να διαθέσετε το φθηνότερο / καλύτερο προϊόν στην αγορά – εάν οι χρήστες δεν είναι σε θέση να το εντοπίσουν, έχετε ήδη αποτύχει να δημιουργήσετε πωλήσεις.
Παρέχετε ευχρηστία, που σημαίνει ότι διευκολύνετε την αγορά. Δεν θα χρειαστεί τίποτα περισσότερο από λίγα κλικ για να αγοράσουν οι χρήστες το προϊόν σας.
Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το μέλλον των επιχειρήσεων. Ξεκίνησε σαν μια παράτολμη εμπορική ιδέα, αλλά έγινε ένα κομμάτι της ηλεκτρονικής μας παρουσίας, όπως ακριβώς και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail).
Προφανώς, δεν αρέσει σε όλους να κάνουν online αγορές, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι θεωρούν ότι είναι βολικό και πιο προσιτό. Πολύ σύντομα, δεν θα υπάρχει ούτε ένα άτομο χωρίς έστω μία ηλεκτρονική αγορά στη ζωή του.
Επισκόπηση της κατασκευής eshop
Ακούγεται δύσκολο, αλλά στην πραγματικότητα, η Κατασκευή eshop δεν είναι τόσο διαφορετική από οποιοδήποτε άλλο web design project που θα μπορούσατε να σκεφτείτε.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες αρχές οι οποίες πρέπει να εξεταστούν και να καθοριστούν πριν από το «άλμα» στη διαδικασία σχεδιασμού.
Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να προσεγγίζονται με ιδιαίτερη προσοχή, δεδομένου ότι απαιτούν ευαίσθητες πληροφορίες από τους χρήστες (τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών τους και τις προσωπικές πληροφορίες που τα συνοδεύουν). Έτσι, οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων καλούνται να παράγουν ένα όμορφο site που αξίζει την εμπιστοσύνη των πελατών τους.
Η σχεδίαση είναι κάπως ευκολότερη για τα ήδη καθιερωμένα εμπορικά σήματα, των οποίων τα προϊόντα / υπηρεσίες είναι γνωστά στο κοινό. Ταυτόχρονα, υπάρχει το βάρος της επαναβεβαίωσης της φήμης μέσω των αναμενόμενων δομών κατασκευής.
Ωστόσο, εναπόκειται στον σχεδιαστή να αποφασίσει εάν θα παραμείνει στην ίδια αντίληψη ή θα προχωρήσει σε μια εντελώς νέα λύση (λογότυπα, εικόνες κ.λπ.). Η απόφαση πιθανότατα θα εξαρτηθεί από τον προϋπολογισμό.
Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες αρχές οι οποίες πρέπει να εξεταστούν και να καθοριστούν πριν από το «άλμα» στη διαδικασία σχεδιασμού.
Οι ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου θα πρέπει να προσεγγίζονται με ιδιαίτερη προσοχή, δεδομένου ότι απαιτούν ευαίσθητες πληροφορίες από τους χρήστες (τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών τους και τις προσωπικές πληροφορίες που τα συνοδεύουν). Έτσι, οι εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων καλούνται να παράγουν ένα όμορφο site που αξίζει την εμπιστοσύνη των πελατών τους.
Η σχεδίαση είναι κάπως ευκολότερη για τα ήδη καθιερωμένα εμπορικά σήματα, των οποίων τα προϊόντα / υπηρεσίες είναι γνωστά στο κοινό. Ταυτόχρονα, υπάρχει το βάρος της επαναβεβαίωσης της φήμης μέσω των αναμενόμενων δομών κατασκευής.
Ωστόσο, εναπόκειται στον σχεδιαστή να αποφασίσει εάν θα παραμείνει στην ίδια αντίληψη ή θα προχωρήσει σε μια εντελώς νέα λύση (λογότυπα, εικόνες κ.λπ.). Η απόφαση πιθανότατα θα εξαρτηθεί από τον προϋπολογισμό.